Tags

, , , , , , , , , , , , , , ,

Hee lieve lezers,

Ik heb het een tijdje  super druk gehad maar vandaag heb ik weer een nieuwe blogpost voor jullie! En deze keer gaat het over heerlijke gezonde hotspots.

Er zijn namelijk heel veel ongezonde eettentjes te vinden zoals: KFC, McDonald’s en Burgerking, wat natuurlijk enorm lekker is maar enorm ongezond.

Ik zelf hou heel erg van heerlijk eten en vooral als dit buiten de deur kan en daarom ga ik jullie heerlijke healthy foodspots laten zien waar ik gek op ben!

 

Yoghurt Barn

De naam zegt het eigenlijk al,  a place with lovely yoghurt! je kan hier heerlijk genieten van verschillende bakjes 100% biologische  yoghurt met allerlei lekkernijen. Je hebt keuze uit de specials of de blended( of ook wel smoothies genoemd). Voor de mensen met lactose hebben ze soya varianten.

Crazy Cookie

Yoghurt barn is gevestigd  in Utrecht en Amsterdam.

Voor meer informatie bezoek de website: www.yoghurtbarn.nl

 

Veggies on fire

Veggies on fire is een vegan restaurant, hier kan je heerlijke vegetarische gerechten vinden en die ook nog eens super gezond voor je zijn! Alle producten zijn biologisch en puur plantaardig.

Veggies on fire is gevestigd in  Den-Haag

Voor meer informatie bezoek de website:  www.veggiesonfire.nl

 

SLA

Bij SLA  kun je heerlijke salades, sappen, soepen en snacks halen. Je kan je salades zelf samenstellen met een ruime keuze aan ingrediënten. Alles bij SLA is biologisch en naast de heerlijke salades verkopen ze ook tarwegras shotjes en koffie.

SLA is gevestigd in Amsterdam.

Voor meer informatie bezoek de website: http://ilovesla.com

 

REIN

Bij REIN kan je terecht voor verse gezonde producten van havermout tot aan smoothies. Ze verkopen er ook zoete producten maar dit zijn de gezonde varianten alles is namelijk raw! Alles wat ze verkopen is puur gezond en je zult er niks treffen wat ongezond is.

REIN is gevestigd in Amsterdam.

Voor meer informatie bezoek de website: www.reinfood.nl

Dit zijn een van mijn favoriete hotspots in Nederland en ik hoop dat je er net zo enthousiast over ben als dat ik ben!

xoxo

Eet jij graag buiten de deur ?