Tags

, , , ,

Hee lieve lezers,

Vandaag mocht ik  bij de officiële opening aanwezig zijn van de huishoudbeurs! Het is alweer de 70e editie van de huishoudbeurs en ik mocht daar bij zijn! , wat ik natuurlijk enorm tof vind. De huishoudbeurs is ieder jaar in februari een enorm gezellig evenement en zeker een leuk dagje uit, en wat is nou leuker dan als een van de eersten ‘nieuwe’ producten te mogen bewonderen.

DSC_0172

Ik weet namelijk nog zo’n 4 jaar geleden stond ik er voor de eerste keer en ik wist niet wat ik zag. Er is zoveel te beleven in de huishoudbeurs van de leuke kraampjes tot aan de gezellige sfeer , je kan er zoveel zien en doen en dat maakt het een ideaal dagje uit met vriendinnen/familie.

 

Om 10 uur kan je al van de  heerlijk sfeer genieten bij festival fantastique met onder andere optredens, win acties en pre shoppen. Vandaag was er een optreden van de powervrouwen en Karin bloemen, wat er super leuk uit zag!

Naast de huishoudbeurs kun je ook het pasar malam festival en het beauty fashion friends event bezoeken.

DSC_0176

En natuurlijk heb ik hele leuke producten gezien en meegenomen en die wil ik met jullie delen.

 

Neem een kijkje met mij mee hoe ik een dagje huishoudbeurs heb beleeft:DSC_0203 DSC_0221 DSC_0249 DSC_0272 DSC_0276 DSC_0289 DSC_0300 DSC_0307 DSC_0318

DSC_0377

DSC_0359

 

Ik heb erg genoten van deze dag, veel nieuwe producten en oude vertrouwde producten gezien. Voor gezond eten kun je zeker een bezoekje brengen aan de huishoudbeurs voor ieder wat wils en zeker leuke bijzondere winkels om kennis mee te maken.(hier meer over op deel 2 van een dagje naar de huishoudbeurs).

 

De huishoudbeurs is vandaag officieel geopend en is open tot en met zondag 1 maart 2015. Ik zou zeggen genoeg tijd om er een kijkje te nemen want dat is het zeker waard!

http://www.huishoudbeurs.nl/Pages/kaartverkoop.aspx

Wil jij weten wat ik op de huishoudbeurs heb gekocht? deel 2 komt morgen online hou mijn blog in de gaten!

xoxo

Wat vind jij van de huishoudbeurs?